tack för en underbar kväll !

kvällen har varit wonderful!
den har spenderats med, felicia, mutte, och aah massa annat folk :D
haha din humor asså mutte! ♥
aah, iallafall vi drog ner till gårn först men där vart jag i knuffad i snön utav bam typ två ggr så då drog felicia och jag till oasen haha och där sjöng dom sånger för oss och massa ;)
sen mötte vi upp mutte regge och tommy.
så följde vi dom till någon fest.
och mutte ville att vi skulle följa med haha men vad fan skulle vi göra där typ bah : tja jag heter ebba och jag känner inte en kotte här!
eheh, typ not! ;)
aah, men sen drog vi ner till oasen igen..
och där träffade vi håkan, adde, coffa, jonte. så satt vi där en stund, sen drog dom och då kom regge tommy och mutte igen så satt vi och snacka med dom aeh en helt konstig men underbar kväll.
tack för att ni gjorde min kväll!
Puss & kram bitchees / Ebbis ♥

kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0