we are the world !

hej på er!
dagen började med att jag sov ;)
naeh, elr jo men iaf.
mamma kom och hämtade mig hos pappa sen åkte mamma och jag till mina kära morföräldrar :)
när vi kom dit så var det massa folk där, jossan, linus, marcus, bam, lisa, rikard, idun, emma, jonna, holger, annelie, jakob, elin, emil, lina.
ja som sagt maaassaaa folk ;)
vi käkade kött och potatis, asgott!
sen vart det att jonna och jag följde med annelie, elin och jakob hem till dom och checkade deras kattunge som var sjukt söt! ♥
men elin (tokstollen) drog tag i kattungens svans och försökte dra ut den ur sin kattbox, och vi bah : Elin, nej!
haha.
Iaf, sen gick vi därifrån och när vi kom tillbaks så åt vi desserten.
sen efter det så tog jossan fram ett roligt spel som vi spelade. haha sjukt kul var det :D
och sen gick jonna och jag hem till våra morföräldrar ;)
och nu sitter vi här och jag skriver värsta romanen känns det som :O
men ja, ska sluta skriva nu.

Puss & kram bitchees / Ebbis ♥


kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0