höstbilder ♥

Idag var det torsdag , det innebär att det skl vart dans idag. Men till min förvåning var dansen inställd för att våran danslärare var sjuk :(  Men kände ändå för att dra till sörping så då satte jag mig på bussen 450 & bärde mig av till vilma! :) & när jag var där hjälpte jag henne lite med hennes nya blogg & så. Sen så käka vi lite  & sen drog vi ut & tog höst bilder, lite många men det finns fler , men hope you like them ;)
Iallafall, klockan är 22:50 & känner att jag verkligen måste gå & lägga mig nu för annars kommer jag vara död imorgon plus att  vi ska ha matsäck med oss till skolan för att vi ska dra på nån jävla vandring vid sörmlandsleden , pallar verkligen inte. Men vad gör man inte för skolan ? ;) Så måste upp as tidigt imorgon & fixa matsäck på citygross (y) Det blir nice... elr inte. Ska sova nu!
Puss & kram bitchees / Ebbis ♥

kommentarer
Postat av: vilma forsberg

hihi det är vi på bild :D

2010-10-02 @ 16:58:57

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0