jag vill så gärna ha sex med dig, big love till gammal låt ♥

tjaaaa,
Idag vaknade helt okej :) & sen var det att dra till bussen & där träffade jag linn, min beebiis ;* & aah sen var jag i skolan allt gick bra & så , & så fick jonte testa mitt löshår för dagen. Min lilla jontelina :') <3 Iallafall, sista lektionen hade vi SO, & aah vi hade lite kul där vava ? ;) Haha, linuz är lite pervers här &  där. Jag vet vad han tänker på <.< & ni vill inte veta vad ... haha.
& sen poiesa (stavning) Elsbeth lite fint som jag & Emrik garva åt, hon gjorde sån där sexig puss mun ;) HAHAH.
Aaah , iallafallk den roligaste lektionen på hela dagen sjukt sköna var boysen :D
& sen tog jag bussen hem & nu sitter jag här & skriver, ska snart dra till smink partyt hos mirre, ska bli sjuuuukt kul ! <3
Puss & kram bitchees / Ebbis ♥

kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0