lite sådär "sorgligt" ...

hejsan snyggischar !

Idag var det skolan som vanligt, har inte haft så mycket lust att blogga har ej orkat :/ Iallafall, så hände en liten rolig händelse idag hhehe, & två stycken tråkiga. Den roliga var att moa och jag har skåpen bredvid varandra & vi visste inte vad vi skulle ha, & jag skulle ha religion med moa kom jag på sen & så frågade jag moa, : Man får väll ha mössa på lektionen , för såg att elli hade det ? & moa bah : Jaaråå, men om du har elsbeth nu så får du inte.
Haha , & jag bah skrek ut : Men elsbeth kan ju bara ta sig i rumpan !!! & Moa bah : ööööh , ebba duvet att  elsbeth står där borta, HAHHAHAH guuuud fyfan tur att hon inte hörde även fast jag skrek ut. Hahha , sjuukt kul.
& dom två tråkiga händelserna var för det första, att jag inte kommer på hur man gör smilisar på bloggen , kan någon gullig berätta ? (bara för att jag suger som inte vet...)
& den andra saken var att jontelina (annars kallad för jonte elr jonathan) slutade idag på råssla :'( Men det braiga är att han börjar på ramunder skolan i söderköing & jag dansar på focus där på ramunder så kommer träffa honom lite iallafall ;)



ja , har inte så mycket mer att skriva men på torsdag är det dans !! fett med nice blire !






Puss & kram bitcheés / Ebbis ♥

kommentarer
Postat av: Yuki Yoursic

ett sätt att få smileys till bloggen är ; http://www.bloggdesign.nu/?p=articles&c=1&id=45

2010-09-30 @ 17:53:29
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0