oj, det var längesen !

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge men har inte haft lust, men ska bättra mig lovar ;) Iaf idag är det måndag & i onsdags var jag ju på sminkpartyt hos mirre, det var inte direkt ett "sminkparty" snarare "hudvårdsparty" men skitsamma skit kul vare iaf. Vi fick testa massa & det var otroligt ! Mary kay fick vi testa , & det var allt man kunde tänka sig ! Skrubb, skrubb för ansiktet, hand kräm, hand skrubb, ansikts kräm, foundation liksom ALLT ! & allt var suveränt ! Foundationen från mary kay ska jag fasen köpa men allt är skit dyrt men det är värdt det ! Det håller länge oxå ! Så därför bokade jag oxå ett sminkparty söndagen den 3:e oktober, då kommer hon Hanna (som ska berätta om mary kay produkterna för mina homies <3) komma till mig kl.13.00 & så får jag använda alla mary kays smink produkter & så ska hon prata med mig & så ända till kl.15.00 för då är gästerna välkomna ! S det kmr bli fett kul ! & så klippte jag mig i förrgår , har typ inget hår längre :'( Var hemma idag för att jag fick en allergisk reaktion av en ansikts produkt från mary kay, elr använde det fel så det var nog drf .. Iaf kommer bild på mig med tofs som jag tog typ för en minut sen (a) BIGSMILE ♥
Puss & kram bitchees / Ebbis ♥

kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0