party hos mellis ! ♥

Idag blev det att gå upp tidigt , typ vid nio. & nu sitter jag här och skriver ska snart äta frukost och klockan är 11:08. Sen blir det att fixa sig till kalaset hos kusinen melvina. Det ska bli kul! Ska köra med den där stylen jag hade igår. ;)
Kalaset börjar klockan fyra & det är i skärblacka, så mamma ska visa vilket hus vi kanske ska flytta till och det är på vägen till skärblacka har sett fotona sjukt fint är huset :)
Iaf , nu ska ni få en bild på stylen som jag hade igår :D Men tyvärr ser man inte den coola leopard ögonskugga som jag hade igår, men ska göra likadant idag & då ska jag ta foto så man ser det :)
Puss & kram bitchees / Ebbis ♥

kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0